donderdag 6 augustus 2015

FASHION: DvF pre-fall


Fall is around the corner and that means that lookbooks are starting to fill my mailbox. One of my favourite collections so far is the pre-fall collection from Diane von Furstenberg. DvF obviously had the seventies on her mind while designing this collection. Bags with snake prints, fringes and metallics stole my heart.  Also check the white dress with the golden details below, this would be perfect for my beach get-away from this weekend.

BTW: I'm going to Knokke this weekend for the Nacht of  het Zoute. Fancy fashion events will fill the streets of Knokke. Follow my adventures on Snapchat and Instagram @karenliesens

NL: De herfst wacht om de hoek op ons en dat betekent dat mijn mailbox begint vol te stromen met lookbooks. Een van mijn favoriete collecties tot dusver is de pre-fall collectie van Diane von Furstenberg. DvF zat duidelijk met haar gedachten in de seventies toen ze deze collectie ontwierp. Tassen met slangenprint, franjes en metaal kleuren stelen nu al mijn hart. En wat dan gezegd over deze witte jurk met gouden details hieronder, deze zou perfect zijn voor mijn uitstapje naar de zee deze week.

PS: Ik ga deze week naar Knokke voor de Nacht van het Zoute. Talrijke modefeestjes zullen de straten van Knokke vullen. Volg mijn avonturen op Snapchat en Instagram @karenliesens 





21 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ja hé Rani, deze kan je ook makkelijk dragen om te werken.

      Verwijderen
  2. oh wow! this new collection is lovely! i've always been a fan of her iconic wrap dress, this is just wow!

    Jessica | notjessfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, great pieces. Thank you for showing us!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collectie zeg! Ik ben benieuwd naar de Nacht van het Zoute, ik heb je gelijk even gevolgd op Instagram :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief Mylou! Ik probeer jullie zo veel mogelijk te laten meevolgen!

      Verwijderen
  5. Wonderful post! I love it:)

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het echt tof dat de 70's weer terug komen.. Ben erg benieuwd..
    And I love DVF!!!
    Veel plezier in Knokke ga alles volgen ;-)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooeh die slangenprint vind ik zo leuk
    vooral die groene!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bellissimo !
    -m


    http://www.itssuperfashion.com/2015/08/los-cabos-mexico-instagram-diary/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie collectie :)!! xx

    http://www.esmeraldaattema.com

    BeantwoordenVerwijderen