zondag 23 augustus 2015

OUTFIT: Khaki jeans





ENG: This weekend we finally had some sun again and that means drinks with friends in the evening, one of my favourite activities in the summer. Too bad it was already quite late so the lighting in these pictures is not amazing. Luckily I'm not this pale in real life ;-) Right now I'm already counting down to my trip to Sicily which is only one week away from now.

NL: Dit weekend hebben we eindelijk weer wat van de zon kunnen genieten en dat betekent terrasjes doen met vrienden, één van mijn favoriete activiteiten tijdens de zomer. Jammer dat het al vrij laat was toen deze foto's genomen werden, daardoor is het licht in deze foto's niet geweldig. Gelukkig ben ik in het echt niet zo bleek ;-) Op dit moment ben ik aan het aftellen voor mijn vakantie in Sicilië binnen een week.

Q: How do you feel about my outfit?









I'm wearing:

top: Gerry Weber // jeans: Primark // jacket: Mango // heels: Peter Kaiser by Zalando // bag: Patrizia Pepe // ring: H&M

14 opmerkingen:

  1. Lekkere makkelijker look voor een heerlijk terras avondje.. Vind je tad ook super leuk
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this look and the bag! Have a wonderful week!

    xo, Bry

    PokerNight.Naughty&Nice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige vrouw in een geweldige outfit! Uw bloesje is zooooooo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moooie look
    ik vind kaki echt een leuke kleur
    ik draag het zelf ook veel

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Die kleuren staan u goed ! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like the colour khaki! Are you ready for fall?
    xx, Flora
    http://lapapillonnoire.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kaki is helemaal terug deze winter, dus ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen