vrijdag 22 mei 2015

FASHION: Tavat Eyewear

Tavat Eyewear is a young company, which focuses on making trendy and timeless frames. Another priority of theirs is protecting one's eyes. To emphasise this, Tavat created melanin glasses. This material will protect your precious eyes against UV-radiation. While protection may be important, we also like to have a nice frame on our face. No worries, Tavat Eyewear offers plenty of good-looking frames. Below you can see some of the models for this season.

NL: Tavat Eyewear is een jonge firma, die zicht focust op het maken van hippe en tijdloze frames. Verder draagt het merk ook het beschermen van de ogen hoog in het vaandel. Om dit extra te benadrukken worden hun zonnebrillen voorzien van melanineglazen. Dit moet onze kostbare ogen beschermen tegen het UV-licht. Nuja bescherming van de ogen is zeker en vast belangrijk maar graag willen we ook een blits model op onze snoet. Hiervoor kan je dus ook terecht bij Tavat. Hieronder vind je enkele modellen van dit seizoen. 

Q: Which frame is your favourite?









23 opmerkingen:

  1. Oh ik heb ook echt een zonnebrillen verslaving! Deze zijn echt super!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ik ook Floortje, elk seizoen schaf ik me er minstens 1 nieuwe aan!

      Verwijderen
  2. Love the first two, I am so in love with sunglasses, I wish I had a different pair for every day!

    XO Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ik ook Naomi, de rode montuur is echt speciaal hé

      Verwijderen
  3. Mijn favoriete is de bril met hen bruin achtige montuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er al veel van gehoord! Echt mooie zonnebrillen hebben ze!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoorde voor het eerst van ze via persbericht maar de brillen spraken me meteen aan!

      Verwijderen
  5. love them all.. Hard to choooose!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, I love all the frames! My fave would be the penultimate one, though!

    May x • The MaydenBloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love these glasses!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! I love all them
    kisses
    www.welovefur.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I really love the huge square ones but I have no idea if they would suit my face. I should go sunglasses shopping soon!

    Cadaea | Cadaea.Blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great sunglasses, I need them all lol

    xx Falasha
    Bite My Fashion ll Instagram ll Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke zonnebrillen kende t merk nog niet... Heb je die dior look a like gekocht??
    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem nog steeds niet gekocht, ben nog altijd aan het twijfelen ;s

      Verwijderen