donderdag 7 mei 2015

OUTFIT: Nostalgic in Aachen




Some people might think that I'm materialistic and at some level this is of course kind of true. I can really enjoy admiring my new stuff but I know what's really important in life. The most important people in my life are my family and friends. I think I put in a lot of effort to maintain those friendships. So this weekend I went shopping with a friend I've known since first year of high school. We decided to go to Aachen in Germany which is not too far from my home. This city has so many beautiful sights so it was to perfect spot to shoot an outfit. This outfit is quite basic and comfortable just the way I like it during a shopping trip.

NL: Sommige mensen denken misschien dat ik materialistisch ben en tot op een bepaald niveau ben ik dat natuurlijk ook wel. Ik kan wel genieten van mijn nieuwe spullen maar ik weet ook wel wat echt belangrijk is in het leven. Het belangrijkste in mijn leven zijn mijn gezin en vrienden. Ik vind dat ik best veel moeite en tijd steek in het onderhouden van mijn vriendschappen. Zo ging ik dit weekend bijvoorbeeld shoppen met een vriendin die ik ken sinds het eerste jaar van de hogere school. We beslisten om naar Aken in Duitsland te gaan, dit is niet super ver van mijn thuis. Deze stad heeft zoveel mooie facetten en verleende zich dus perfect tot het shooten van deze outfit. De outfit is redelijk basic en comfortabel, precies hoe ik het wel tijdens een shoppingstocht. 







I'm wearing

T-shirt: Liu Jo // pants: Zara // blazer : Zara // flats: Scapa by Zalando // bag: Louis Vuitton // scarf: Louis Vuitton // watch: Michael Kors // bracelet: Chloe 2 Dress // Sunglasses: Ray-Ban

27 opmerkingen:

  1. Leuke foto's babe! xx

    http://www.esmeraldaattema.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your ripped jeans darling.. Leuk gecombineerd ook en lekker makkelijk inderdaad voor een dagje shoppen

    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!
    & je draagt prachtige sieraden
    Liefs Iep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love that blazer!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your outfit! Scarves are perfect this time of year. xx

    Erin | Erin and Katherine Talk Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute outfit and great pics!
    Have a nice evening!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing style!

    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM
    Join this new blogger network, I'm waiting for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. the scarf is such a great addition to the look :)

    xx Sera | STARDUSTBOHEMIAN.COM
    (IG: @TheStardustBohemian)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Karen! Loving to dress and respecting one's appearance is never materialistic, in my opinion!! You look gorgeous in the red with a touch of coral! And Ray-Bans always add that je-ne-sais-quo charm! Gorgeous!

    (='.'=)
    -Lauren
    adorn la femme

    BeantwoordenVerwijderen