donderdag 28 mei 2015

FASHION: Supertrash // Meet me at the Corner Store


Supertrash will organise its own Corner Store in their shop in Antwerp 29th and 30th May. This Corner Store contains some limited edition items. To make this event extra special, a Supertrash promo car will tour around Antwerp. Don't forget to share your picture on Instagram with hashtag #meetmeatthecornerstore. This hashtag will yield you a free Corner Store item. 

NL: Supertrash organiseert een Corner Store in hun filiaal in Antwerpen op 29 en 30 mei. Deze Corner Store is gevuld met unieke items. Om dit evenement extra in de kijker te zetten, zal er een speciale Supertrash promo auto dor Antwerpen toeren. Vergeet zeker niet om je foto te delen op Instagram met de hashtag #meetmeatthecornerstore. Deze hashtag levert jou een gratis item uit de Corner Store op. 

15 opmerkingen:

  1. Aww jammer dat ik niet in de buurt van Antwerpen woon, anders had ik zeker mee gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keileuk! Maar ik vrees dat ik niet meer in Antwerpen zal geraken. Ik hoop dat ze het nog eens zullen doen ;)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow ! I love this :)Great selection:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jammer dat ik er niet zal raken! x Mieke
    http://nancy-mulhouse.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely items, it looks really nice xx
    www.travelera.es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this spadriles are love.

    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks like a great event coming :)

    Have a great day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Too bad it's not in my country! I love the picture though, it all looks so cute! Great post!
    xo Kiki
    https://colormekiki.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh I desperately need this in my life.

    www.highheelsandtutus.com

    BeantwoordenVerwijderen