vrijdag 29 mei 2015

OUTFIT: Casual chic





Last weekend I did shopping, what else of course ;-) ? The weather has been a bit up and down the past week so I wasn't sure what to wear. I opted for pants, but these River Woods pants are quite airy. During the weekend I like to dress up a bit and these pants are definitely my most fancy pants. 

NL: Afgelopen weekend ging ik shoppen, wat anders natuurlijk ;-)? Het weer is een beetje wisselvallig geweest de afgelopen week dus ik wist niet zeker wat ik zou aandoen. Ik koos uiteindelijk voor een broek, dit exemplaar van River woods is vrij luchtig. Tijdens het weekend hou ik er van om ietsjes gekleder te zijn en deze broek is zeker en vast mijn mooiste broek. 

Q: How do you feel about my outfit?





I'm wearing:

blouse: Primark // pants: River Woods // flats: Scapa by Zalando // sunglasses: Ray Ban // bag: Louis Vuitton // watch: Michael Kors // 

24 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! Eén van m'n favoriete van jou, vooral je broek vind ik erg mooi

    XO Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke combinatie, lekker gedurfd ook.. printje en een felle kleur top!!!
    Zie je zondag.. laat je nog weten of je mee rijd?
    XXXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love that top!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie outfit! Ik vind ook de kleurencombinatie heel erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke outfit!
    die broek staat u leuk

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice! follow me on gfc and i follow you back. kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke zomerse outfit :) lekker vrolijk~

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die broek staat je echt heel erg mooi. Ik vond het erg leuk om je weer gezien te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Like it! Those aviators...
    xx, Flora
    http://lapapillonnoire.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen