zaterdag 16 mei 2015

OUTFIT: Neon dress




A couple of months ago when the spring collections started to fill the stores, I immediately fell in love with this neon dress from Supertrash. Unfortunately it sold out before I could count to three. I googled for hours and eventually found it on Winkelstraat.nl. You can't imagine how excited I got when the dress arrived by mail and it turned out to be the perfect fit.

This dress has quickly become one of my favourites to wear to events because I feel so comfortable wearing it and it's a real attention drawer. All of you asked for an outfit post with the Supertrash dress and here it is. Excuse me my tired look, actually I was not tired at all. My left eye has been bothering me for quite some days now, I think I got stung by an insect. Do you love the dress as much as I do?

NL: Enkele maanden geleden toen de lente collecties de winkels begonnen te vullen, werd ik meteen verliefd op deze neon jurk van Supertrash. Jammer genoeg was hij uitverkocht voor dat ik tot drie kon tellen. Ik schuimde de ene na de andere webshop af en uiteindelijk werd mijn geduld beloond op Winkelstraat.nl. Je kunt je niet voorstellen hoe blij ik was toen de jurk geleverd werd en hij ook nog eens perfect bleek te passen.

Deze jurk werd meteen mijn favoriet om te dragen naar evenementen omdat ik me er zo comfortabel in voel en het een echte aandachtstrekker is. Jullie vroegen allemaal voor een outfit post met deze Supertrash jurk en bij deze. Jullie gaan wel mijn vermoeide blik er moeten bijnemen. Mijn linkeroog hindert mij al enkele dag, ik denk dat ik gestoken werd door een insect. Vinden jullie de jurk net zo geweldig als ik?








I'm wearing

dress: Supertrash by Winkelstraat // shoes: Aldo by Zalando // watch: Michael Kors // watch: Michael Kors

47 opmerkingen:

  1. very nice spring look!
    Have a nice day
    4f4?
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning look lady! Het kleedje is echt heel mooi en ik vind je sandalen/sleehakken echt heel leuk!

    XO Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.. de kleur staat je echt goed, en de jurk zelf ook natuurlijk.. heerlijk zomer, en door de simpele maar mooie locatie komt ie nog beter tot zijn recht... IK zeg IBIZAAAAA
    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look very stylish and trendy!
    Have a great week end!
    Natallia Jolliet
    http://www.alexphotographygeneva.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit staat je ook echt geweldig!! Ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook nog eens een kijkje op mijn blog!
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love that dress!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great dress. I like how you've styled it up with the studded clutch and those wedges :)

    Lu | www.balgarka.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your dress is amazing! Love the color and silhouette on you! xx

    ALLURE OBSESSED - BEAUTY BLOG // BLOGLOVIN'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een opvallende kleur, heel erg leuk voor de afwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very nice and modern look!

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wooow popping colors!
    maar het staat u wel super goed ze

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I don't really like neon colours in big dose, but it looks really good on you :)
    xx, Flora
    http://lapapillonnoire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk jurkje!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. you always look so stunning! I love this neon dress on you!
    xx
    cvetybaby.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Staat je goed! Hou van die neon kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die kleur staat u echt goed! Zijn niet veel mensen wat daarmee staan maar u staat het wel super!

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  17. That neon dress is amazing! And I love how the bag looks with it. You look great!

    Jessica | notjessfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, ik denk dat ik de jurk net zo geweldig vind als jij ;-). Hij staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi kleedje Karen! Staat je heel mooi en past perfect bij je haarkleur!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  20. GORGEOUS! You look beautiful in neon, the color just pops against your skin tone.

    http://www.racheldinh.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow shine bright like a diamond! Staat je goed! Zelf zou ik het nooit durven dragen vrees ik. Geef mij maar subtiele kleurtjes met m'n bleke huid :D Leuke shoes trouwens!

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel aurélie. De kleur is inderdaad fel maar het model zit zo leuk dus dat compenseert het comfort gevoel ;-)

      Verwijderen
  22. Beautiful dress! I love it!
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    BeantwoordenVerwijderen