vrijdag 8 mei 2015

EVENT: Monar x Havaianas


We had quite some sunny days already but spring still has a hard time staying around. Monar & Clothes brought the fashion crowd to sunnier destinations by bringing Brazil to Antwerp. I'm talking about Havaianas of course, the super stylish and comfortable slipper. I already owned a pair which I wear everyday so you can imagine how excited I was to receive a second pair at the end of the evening. Add some delicious cocktails and bites to this and I had the perfect summer getaway for a couple of hours. 

NL: We hebben al enkele zonnige dagen gehad maar toch heeft de lente het tot nu toe moeilijk om aanwezig te blijven. Monar & Clothes brachten het modepubliek eventjes naar warmere oorden door Brazilië naar België te halen. Ik heb het natuurlijk over Havaianas, de super modieuze en comfortabele slipper. Ik bezat al een paar, dat ik elke dag draag, en je kunt je dus wel inbeelden hoe blij ik was om een tweede paar slippers te ontvangen op het einde van de avond. Voeg daar nog heerlijke cocktails en hapjes aan toe en ik had het perfecte zomeruitstapje gedurende enkele uren.






21 opmerkingen:

  1. Exciting! Those drinks look so cool!

    Kiss kiss,

    (='.'=)
    -Lauren
    adorn la femme

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like your blazer, very cute. xx
    http://www.ninasstyleblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks like such a fun event!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice post! You look pretty <3


    http://www.adelaacanski.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's babe en wat een heerlijk event.. Heb zin in 31 mei
    XX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Havaianas boom vond ik zooo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, Havaianas are my favourite! They are such comfortable and high quality slippers ♥

    www.chiquine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige outfit heb je aan! Nog mooier zou denk ik een roze schoentje met een hakje eronder zijn! Staat je denk ik erg mooi
    Divine Vitalityy

    BeantwoordenVerwijderen