vrijdag 23 oktober 2015

FASHION: On trend with Esprit

Als modeblogger wil ik natuurlijk altijd kort op de bal spelen wat betreft de nieuwste trends. Deze ga ik dan ook vandaag met jullie delen aan de hand van collages met enkele items die onder deze trends vallen. Alle items uit deze blogpost komen uit de http://www.esprit.be webshop. Ik koos voor Esprit omdat dit merk erg kwalitatief maar toch budgetvriendelijk is.

Seventies



In tijden van crisis grijpen modeontwerpers graag terug naar het verleden en deze winter maken de jaren ’70 hun comeback. Wil je dit op een subtiele manier in je wardrobe verwerken zonder op een hippie te lijken? Kies voor beige of bruine items. Leer, suède en jeans doen het erg goed dit seizoen. Tip: kies voor een broek met wijde pijpen. Jouw outfit is pas compleet met een poncho.

Black boots


Het belooft een koude winter te worden maar gelukkig zijn deze winter de zwarte biker boots hipper dan ooit! Wil je toch nog een beetje elegantie uitstralen? Kies dan voor een paar boots met gouden gespen.

50 shades of grey


Wie zou gedacht hebben dat de film 50 shades of Grey zoveel invloed zou hebben op modegebied. Het zakenpak is terug, alle tinten grijs kunnen en moeten! Bonuspunten scoor je als je voor de dubbel durft te gaan: zowel een grijs boven- als onderstuk.

Short skirts


 Louis Vuitton bracht vorig seizoen de minirok terug in de mode en nu nemen andere merken dit over. Alle kleuren, stoffen en motiefjes zijn toegestaan!

Ruitjes


Nog zo een verbazingwekkend motiefje dat zijn comeback maakt, is het ruitjesmotief. Dit kan in zowat elk soort kledingstuk voorkomen. Ik raad wel aan om de outfit voor de rest simpel te houden.
Breiwerk



Deze winter mogen we ook allemaal aan het breiwerk staan en hoe grover hoe beter. Eén ding is zeker: met deze trend zal je deze winter geen koud lijden. 

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit artikel leuk ingevuld! De breiwerk trend is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Merel! Ja breiwerk is ideaal voor de koude dagen die er zitten aan te komen!

      Verwijderen
  2. Weer zo'n leuke collage, ik heb nog wat oversized truien nodig, mijn favorieten tijdens de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel heb je hiervan gemaakt!!! Vooral die truien zijn leuk, heerlijk voor in de winter
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die handtas is helemaal iets voor mij! Ik vind altijd wel iets leuks in de webshop van Esprit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan met die collages! Gisteren was ik nog bij Esprit en werd er verliefd op een jas. Spijtig dat hij niet zo warm was en ik geen budget heb voor een extra exemplaar deze winter. Het breiwerk bij Esprit was ook top! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie collage heb je toegevoegd. Vooral dat eerste bruine kleedje is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen