woensdag 21 oktober 2015

Shoplog # 34


NL: Het is al een tijdje geleden sinds mijn laatste shoplog, eerlijk gezegd was ik deze categorie een beetje vergeten. *shame on me* Afgelopen weekend ging ik in Antwerpen shoppen en daar wist ik toch wel een aantal leuke items te scoren.

Ici Paris XL is altijd een must, deze keer ging ik naar buiten met een primer van Urban Decay en een oogpotlood van Chanel. Over Levi's jeans had ik al zoveel goeds gehoord en ik was al een tijdje op zoek naar een degelijke jeans. Het personeel van Levi's is super vriendelijke en helpt je in een no time de perfecte pasvorm vinden. Het belooft een koude winter te worden en dus schafte ik mee ook nog oorwarmers aan van Ugg

ENG: It's been a while since my last shoplog, honestly I kind of forgot about this category a little bit. *shame on me* Last weekend I did some shopping in Antwerp and I found some lovely items.

Ici Paris XL is always a must and this time I left the store with a primer from Urban Decay and an eye pencil from Chanel. I'd heard so many positive things about Levi's jeans and I had been looking for the perfect pair for quite a while. The personnel from Levi's was super friendly and helps you find the right fit in no time. It looks like it will be a chilly winter and so a pair of ear warmers from Ugg also went home with me. 



Wil je kans maken op een waardebon van € 100,00 bij Zalando? Klik dan op de knop hieronder en vul bij favoriete blog in: http://dressinginlabels.blogspot.com

Zalando Fashion Blogger Awards 2015


26 opmerkingen:

  1. Levi's-broeken zijn echt top! Leuke oorwarmers trouwens :-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The staff at Levi´s is really helpful. Otherwise denim shopping can be a horrible experience!

    Linda, Libra, Loca: Beauty, Baby and Backpacking

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Ugg oorwarmers staan ook al een tijdje op m'n wishlist! Hadden ze veel verschillende kleuren in Antwerpen? Weet namelijk niet goed welke kleur ik zou aanschaffen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er waren ook witte oorwarmers!

      Verwijderen
    2. Zal dus effectief eens moeten langsgaan, al denk ik momenteel dat ik toch meer neig naar de zwarte, wegens zwarte uggs & zwarte ugg wanten (ook echt een aanrader in de winter, ZO warm!)
      Thx for the info!

      Verwijderen
    3. Graag gedaan, ik heb ook voor zwart gekozen omdat wit allicht snel vuil wordt!

      Verwijderen
  4. you got some great products...

    www.crazyaboutcolors.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the Urban Decay eye primer and especially Levis jeans... great picks indeed :)

    STYLE VANITY
    $200 Target Gift Card Giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh de oorwarmers zien er erg schattig uit! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi die oorwarmers zijn zo cute

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke shoplog! Ik ben dol op de primers van Urban Decay :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaah ben benieuwd naar je oorwarmers.. ik zeg een outfitje ermee!! en levi's zijn altijd goede jeans..
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen