dinsdag 27 oktober 2015

OUTFIT: All American




NL: De temperaturen beginnen te zakken en dat betekent meerder laagjes overéén dragen. Niet dat ik er echt fan van ben maarja. Zoals ik vorige week in de shoplog liet zien, heb ik mijn eerste Levi's jeans gekocht. Tot nu toe ben ik erg tevreden van de pasvorm. Voor een dagje shoppen in Maastricht koos ik voor een comfortabele outfit met de Tommy Hilfiger t-shirt die ik kocht in hun pop-up store bij Smets.

ENG: Temperatures are decreasing and that means putting on different layers. Not that I'm really a fan of layering but anyways. Last week you could read about my first Levi's pants and so far I'm really pleased how it fits. For a day of shopping in Maastricht I opted for a comfortable outfit with the Tommy Hilfiger t-shirt which I bought at their pop-up store at Smets

Q: How do you feel about my outfit?









I'm wearing:

T-shirt: Tommy Hilfiger // pants: Levi // vest: H&M // coat: C.M. fashion // shoes: Converse // watch: Michael Kors // ring: H&M


Wil je kans maken op een waardebon van € 100,00 bij Zalando? Klik dan op de knop hieronder en vul bij favoriete blog in: http://dressinginlabels.blogspot.com

Zalando Fashion Blogger Awards 2015

59 opmerkingen:

  1. Mooie outfit, die jas is geweldig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke look voor tijdens het shoppen!! De jeans staat je echt goed, en leuk dat shirt. Have a nice day babe ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You have a really nice coat. It can be paired with anything and make the whole look instantly classy <3

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your camel color coat
    Something i crave at the moment

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie handtas en jas. Hier word het deze week iets warmer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You look amazing . Love this T-shirt and coat.

    Nina
    http://www.ninasstyleblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Such a cute shirt indeed, Karen! Love your camel coat, such a versatile piece and I'm really into layering as well this season. Have a nice day! ;)

      Ira / JOURNAL OF STYLE / BLOGLOVIN

      Verwijderen
  7. I love that shirt!
    where I live layering is a must. the weather is all over the place!
    Trish - tales from trish

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben fan van de tas! Leuke handvaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt een leuke outfit!
    heerlijk casual ook

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Ik vind je jas echt super! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Layers layers layers. Ik moet er ook nog aan wennen. Ik denk dat ik naar de tropen moet verhuizen hehe.
    Love the total look babe! Hele leuke tshirt en de jas is echt een must have deze herfst winter! Ik ben ook nog opzoek naar zo eentje <3

    X Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk dat shirt! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke outfit, ik ben echt fan van je jas!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah een dagje shoppen in Maastricht is altijd zalig!
    Leuke outfit ook :) Die tshirt is super tof!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja Marlies, gelukkig woon ik er dichtbij. Dankjewel!

      Verwijderen
  15. Very nice outfit!! Great choices!! Greetings!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat shirt is echt super vet! Mooi gecombineerd met de chiquere items ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. great post dear! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Looking great :) Love your tshirt,it's so cute

    http://fashionbarbecue.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh your shirt is so cool! :) You look gorgeous :)

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love your coat, so classy!
    visit me on

    www.ndudlagirl.blogspot.com
    https://instagram.com/ndudlagirl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie zo'n simpel jasje :) das echt klassiek! I love that.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nice coat :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/10/big-big-world.html
    Maria V.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love your t-shirt and bag!

    http://www.valstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nice look! Love your Tshirt
    xxx
    www.travelera.es
    Instagram @travelera.es

    BeantwoordenVerwijderen
  25. this outfit looks so cool & cozy. i like how you style it with the vest & the coat :)

    xoxo Eva | www.becausepassion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. so cute! love your coat!
    xo,zia

    p.s. check out my last splurge vs. steal handbags post
    ziaglance.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. You look so stylish and gorgeous! I like the chosen combination of colors! Stunning!

    p.s. read how I met Victoria Beckham on www.dianacloudlet.com/2015/11/unpack-the-bag-victoria-beckham-zip-pouch.html

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    BeantwoordenVerwijderen