dinsdag 13 oktober 2015

OUTFIT: Be You T ful!




NL: We kennen allemaal dat gevoel wel waarin je nog zo lang mogelijk zomer items wilt aandoen. Ik heb een bloedhekel aan nylon kousen en probeer het moment dat ik ze ga dragen dan ook zo lang mogelijk uit te stellen. Dit weekend deed ik nog maar eens mijn witte H&M rok aan. Omdat het toch best fris was, wou ik van boven iets warmer gekleed zijn. Enkele maanden geleden kocht ik deze River Woods trui en nu kon ik hem eindelijk eens een keertje aandoen. Als extraatje heeft deze trui nog een speciale boodschap: Be You T Ful!

ENG: We all know the feeling where you want to wear summer clothing as long as possible. I absolutely detest wearing stockings and try to delay the moment when I'll finally have to surrender. This weekend I wore my white H&M skirt again. Because it was kind of chilly outside I opted for a warmer top part. A few months ago I purchased this River Woods sweater and now I was finally able to wear it. As a little extra it holds a special message for you: Be you T Ful!











I'm wearing:

sweater: River Woods // skirt: H&M // bag: Supertrash // heels: Kennel & Schmenger // coat: Noba fashion // earrings: H&M // ring: H&M 

18 opmerkingen:

  1. Dat rokje is echt heel erg leuk! Soms verbaas je je echt wat de H&M allemaal verkoopt :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's weer babe.. De trui staat je erg goed en leuk gecombineerd met je rok, sporty maar toch chique.. love it
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie rok en foto's. Het staat je goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke trui! En erg leuk gecombineerd met het rokje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke outfit!
    dat rokje is echt leuk met die doorschijnende stukjes in

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die jas is echt PRACHTIG! :D
    En dat rokje is ook erg leuk, zou echt niet zeggen dat het uit H&M komt :)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De combinatie is heel mooi! Je staat er heel goed mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke rok! En ik ken het gevoel.. ik ben ook het liefst van de blote benen! :)

    Vind de schoenen ook perfect bij deze outfit! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    BeantwoordenVerwijderen