woensdag 7 oktober 2015

FASHION: Sunglasses Shop


NL: De zomer is dan wel op zijn eind maar dat wilt niet zeggen dat onze ogen geen bescherming nodig hebben tegen het zonlicht. Daarom ging ik online op zoek naar zonnebrillen. Zo kwam ik uit op de Sunglasses shop. Sunglasses shop is een webshop afkomstig uit London met een erg uitgebreid gamma. Van brillen op sterkte tot skibrillen en van minder bekende merken tot luxemerken zoals Dior bijvoorbeeld. Mijn oog viel meteen op het minder bekende merk "London Retro", zij boden een prachtige donkerbruin montuur aan voor slechts 66 euro! Super hé!

Ook de algemene voorwaarden overtuigde mij om te bestellen : gratis levering, levering binnen de 7 à 14 dagen (al had ik hem binnen de 5 dagen) en ook nog eens 365 dagen retourrecht! Ik heb mijn London Retro zonnebril nu al een aantal keren gebruikt en hij houdt de zon daadwerkelijk tegen. Het opberghoesje is ook erg mooi afgewerkt en stevig genoeg om de bril te beschermen als je deze bijvoorbeeld opbergt in je handtas. Sunglasses shop is dus zeker een aanrader!

ENG: The summer might be over but that doesn't mean your eyes don't need protection from the sun anymore. That's why I started to search the internet for a pair of sunglases. This is how I ended up on the Sunglasses shop. Sunglasses shop is a web shop from London with a lot of options. From glasses with prescription to goggles and from less known brands to luxurious brands such as Dior for example. My eye got caught by the lesser known brand "London Retro", they offer this gorgeous dark brown frame for only 66 euros! Amazing right!? 

The general conditions convinced me as well to order: free delivery, delivery within 7 a 14 days (although I already received my pair of sunglasses within 5 days) and 365 days right to return the item! I already wore my pair of London Retro sunglasses and they really protect my eyes against the sunlight. The storage box is very pretty as well and is firm enough to protect the sunglasses sufficiently. Sunglasses shop is definitely a recommendation!




17 opmerkingen:

  1. Hi Karen,
    bedankt voor de tip, de bril ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke bril, ben benieuwd hoe die je staat ;-)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow mooie zonnebril. Die ga je binnenkort nog kunnen gebruiken. :)
    Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden of je er wel mee staat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Sanne! Ik doe er snel ook een outfit shoot mee!

      Verwijderen
  4. Ben heel benieuwd als je hem draagt, ik vind hem mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik kende het merk inderdaad niet echt, maar je bent gegaan voor een mooie en classy zonnebril :D can't wait for the fashion look!x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your accessories!! ♡

    http://www.valstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik snap dat je deze gekozen hebt, érg gaaf! ❃

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great haul dear !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    BeantwoordenVerwijderen