maandag 4 januari 2016

OUTFIT: Dungarees




NL: De salopette.. you either hate it or love it. Hij is al enkele seizoenen aan een opgang bezig. Eerst stond ik er een beetje twijfelachtig tegenover. Daarna vond ik de salopette echt heel erg cool maar durfde ik zelf geen te dragen. Eindelijk heb ik bij H&M mijn droomontwerp gevonden en nu voel ik mij er wel goed bij.

ENG: Dungarees... you either hate it or love it. The dungaree has been on the rise for a few seasons. At first I felt a bit doubtful towards it. Later on the salopette started to grow on me but I wasn't sure if I had the guts to wear it as well. Eventually I found my dream design at H&M and now I feel very comfortable in it.

Q: How do you feel about my pair of dungarees? 








I'M WEARING

shirt: H&M // dungarees: H&M // jacket: Mango // bag: Louis Vuitton // sneakers: Adidas Originals by Zalando // watch: Michael Kors

26 opmerkingen:

  1. Ik vind salopetten echt super leuk en heb zelf ook eentje
    Alleen draag ik hem niet zo super veel, de ene keer voel ik me super stylish en de andere keer super lomp!

    FashionHappens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat u goed!! Had ge eerder moeten kopen! :D

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh staat u super goed Karen! Ik vind salopetten echt de max! :D

    Happy New Year!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this outfit so much, you look stunning lady!

    Rae | Love from Berlin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NICE!! Dungerees ga ik ook maar een keer proberen dit jaar :D Thnx for the inspo!

    X Lily
    www.hashtagbylily.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje Lily! Dungarees zullen jou zonder twijfel ook heel goed staan!

      Verwijderen
  6. Staat je zeker goed, is een keer wat anders.. En lekker gewaagd niet iedereen durft t.. Ik zeg super
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit vooral de schoenen en jasje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit!
    Liefs,
    Christine van www.thenewpersonalassistant.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hehe ik heb juist dezelfde dungarees ;)
    echt leuk om te dragen he

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke look <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great look!!
    Happy New Year lovely!
    xxx
    www.travelera.es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oké, 1 word: ZALIG! Mooie gecombineerd met de streepjes en leren jasje. Topper ^^

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen