vrijdag 29 januari 2016

OUTFIT: All black





NL: Er is geen beter gevoel in de wereld dan een nieuwe outfit aanhebben.. Of dat vind ik toch allen sinds ;-) Hieronder zie je één van mijn nieuwste aanwinsten waarover ik laaiend enthousiast ben. Deze jurk van Supertrash is echt uniek; hij is mysterieus en sexy tegelijk. Er zijn ook zoveel verschillende mogelijkheden waarop je deze jurk kunt combineren maar vandaag ging ik voor een stoere look.


ENG: There's no better feeling in the world than wearing a new outfit... Or that's at least my opinion ;-) Below you can see one of my latest purchases about which I'm super delighted. This dress from Supertrash is very unique; it's mysterious and sexy at the same time. There are so many different combinations possible with this dress but today I opted for a tough look.

Q: How do you feel about this look?








I'M WEARING

dress: Supertrash by Chloé 2 Dress // boots: Supertrash // bag: Chanel // hat: H&M // ring: H&M // watch: Michael Kors

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie jurk en de hoed staat je ook echt prachtig!
    Ik vind alleen de laarsjes erin niet mooi.. Was eerder gegaan voor een hak of een mooie ballarina!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Isa! Volgende keer combineer ik de jurk met een hak maar nu leek een laarsje leuker omdat het winter is

      Verwijderen
  2. Yess all black! Ik vind die jurk zo ontzettend gaaf, en je hoed is ook cool :D mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Big love for all black outfits.. En je jurk.. Wow staat je echt goed.. super sexy..
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooeh ik vind het wel een leuke look
    ik hou wel van all black outfits

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die jurk staat je echt prachtig. Ik zou alleen andere schoenen kiezen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen