woensdag 27 januari 2016

Shoplog #38

NL: Ik heb het echt gehad met de winter en mijn klerenkast is er ook klaar mee. Mijn laatste aankopen waren dan ook allemaal spullen uit de nieuwe lente/zomer collecties. Vermits het allicht nog wel een tijdje zal duren voordat ik deze daadwerkelijk kan dragen, wil ik jullie via deze blogpost mijn nieuwe pareltjes al tonen.

PS: Binnenkort kunnen jullie ook bepaalde stuks uit mijn klerenkast kopen. Later meer hierover.

ENG: I'm done with winter and so is my wardrobe. My latest purchases are all pieces from the new spring/summer collections. Because it might still be a while before I actually can wear these clothes, I wanted to already show them in this blogpost.

BTW: Soon you'll have the possibility to shop my wardrobe. More about this later.

Q: Which dress is your favourite?






Supertrash  JERSEY MIX WOVEN MIDI DRESS


26 opmerkingen:

  1. Die oorbellen van H&M zijn heel gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertrash is geweldig! Mooie aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke shoplog meis

    xx Carmen
    www.mydailyfashiondosis.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute choices! I need to start shopping spring/summer. The winter weather is getting to me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAHA ik dacht eerst dat die oorbellen marmeren interieur dingen waren.. Maar ze zijn echt super tof.. Ik hou van marmer.. En mijn fave.. kan echt niet kiezen.. Maar denk die streepjes. Ben benieuwd hoe ze je staan.. cant wait
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Kevin! Ik toon de kleedjes zo snel mogelijk!

      Verwijderen
  6. oooooeh die oorbellen, mooooooi

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ik ken het! Ik heb ook al shortjes gekocht :’) Als het mooi is: kopen! Die dingen blijven heus niet in de winkels liggen tot het zomer is :p
    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen