donderdag 14 januari 2016

EVENT: Firenze4Ever 12th Edition by Luisa via Roma


NL: Opgelet: deze week gaan jullie nog de hele week gespamd worden met blogposts over Firenze. De reden mijn tweedaagse verblijf in de stad van de Medici, was de twaalfde editie van het Firenze4Ever event. Dit is een mode event georganiseerd door Luisa via Roma om de stad en de nieuwe mode collecties in de spotlights te zetten. 

Tweemaal per jaar verzamelen de beste bloggers, stylisten en moderedacteuren zich in Firenze. Luisa via Roma shoot stylelabs waarin de nieuwe collecties van Dolce & Gabbana, Saint Laurent, Valentino,... worden geshowd. Dit alles gebeurd tegen de pittoreske achtergrond die Firenze vormt. Om dit alles in stijl af te sluiten, wordt er nog een gigantisch feest georganiseerd. Hierop is iedereen met naam en faam in de Italiaanse (en verder daarbuiten) modewereld op aanwezig.

Het is de tweede maal dat ik uitgenodigd ben, lees het verslag van de vorige editie hier. Je kunt je dan ook wel voorstellen hoe geweldig vereerd ik me voel om hier als enige Belgische (zover ik weet) op uitgenodigd te zijn. De avond verliep dan ook perfect: de locatie was prachtig ingekleed, de drankjes vloeide rijkelijk, de beste performances zoals Nervo verzorgde de beats en als kers op de taart liep ik er Danielle van We Wore What tegen het lijf. Zoals jullie wel zullen begrijpen, nam ik enkel mijn GSM mee naar het event en heb ik dus niet veel foto's. Hieronder krijgen jullie nog een beter beeld van het event dankzij dit filmpje.

ENG: Warning: all week long I will keep on spamming you with blogposts about Florence. The reason for my two-day stay in the city of the Medici, was the 12th edition of the Firenze4Ever event. This is a fashion event organised by Luisa via Roma to put the city and the newest fashion collections in the spotlights.

Twice a year the best blogger, stylists and fashion editors gather in Florence. Luisa via Roma shoots style labs with them in which the newest collections of brands such as Dolce & Gabbana, Saint Laurent, Valentino,.. are being shown. This happens with a picture perfect background called Florence. To end Firenze4Ever in style, a gigantic party is organised. Everybody with a name in the Italian (and international) fashion world is invited. 

This was the second time I was invited, read my report about the previous event here. You can imagine I'm tremendously honoured to be invited as the only Belgian (as far as I'm aware). The evening went very smoothly: the location was decorated gorgeously, there were plenty of drinks, the best performers such as Nervo were on stage and as cherry on the cake I ran into Danielle from We Wore What.  Understandably I only took my mobile phone with me so I don't have any high quality pictures of the Tech Dream party. No stress though, because below there's a short after movie. Enjoy!








17 opmerkingen:

  1. Amai! Zag er za-lig uit! Mooie outfit heb je aan ook! Kan al niet wachten om meer te horen over je tripje :)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marlies! het is elke keer een feest met hoofdletter F! De verslagjes zitten er aan te komen!

      Verwijderen
  2. Echt een leuke outfit droeg je naar het feest :D De schoenen zijn heel tof.
    Ben benieuwd naar de rest van je posts over Florence.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eva! De schoenen ware wel extreem pijnlijk! De volgende outfitpost staat al klaar voor morgen!

      Verwijderen
  3. Wauw, als ik u was, ik zou me ook vereerd voelen! Teken dat je heel goed bezig bent!👊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zag je er goed uit babe!!! Hopelijk kan ik volgende keer mee
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Kev! Ik hoop het ook, dan plakken we er meteen een dagje Pitti Uomo aan vast!

      Verwijderen
  5. Omg, ik ben lichtjes jaloers :)!
    Moet zalig zijn om op zulke events uitgenodigd te worden :) top! Ben benieuwd naar de komende berichten over je ervaring in Firenze

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw supermooie foto's, en ben echt fan van dat gele rokje, staat u heel goed! XX

    BeantwoordenVerwijderen