woensdag 13 januari 2016

OUTFIT: Back to basics




NL: Mooie liedjes  duren helaas niet lang. Na mijn sprookjes avonturen in Firenze, moet ik de benen vandaag weer onder mijn bureau schuiven. Ook al hou ik van kleurrijke items, door de week hou ik mijn outfit toch graag simpel. Kwestie van 's morgens toch maar zo lang mogelijk in bed te kunnen blijven liggen ;-) Het afgelopen jaar heb ik dan ook in basics proberen te investeren zoals deze Guess sweater. Hopelijk weten jullie hem ook te smaken.

ENG: All good things have come to an end. After my fairy tale adventures in Florence, it's time to sit behind my work desk again. Although I adore colourful items, during the work week I tend to keep my outfits very simple. Mainly because I cherish every extra minute in bed in the morning ;-) The past year I pushed myself to invest more in basics, this Guess sweater is the perfect example. I hope you like it as well. 






I'M WEARING

sweater: Guess // pants: H&M // cape: Zara // bag: Michael Kors // boots: Pier One by Zalando // 

19 opmerkingen:

  1. You look stunning - the cape looks really comfy


    Candice | Beauty Candy Loves

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super fijne outfit.. Goed dat je nu basics koopt die kan je weer eindeloos combineren.. Deze trui van Guess is echt mooi
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That cape from zara it's amazing <3

    http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige outfit! dit staat u echt super goed


    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de cape heel geslaagd! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw Karen! Die cape staat uw geweldig goed!! :D

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit. Die cape is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen