woensdag 6 januari 2016

FASHION: Daniel Wellington


NL: Vandaag wil ik met jullie hebben over goede voornemens. Ik ga hier geen saai lijstje opsommen maar één ding dat ik mij heb voor genomen voor 2016 is proberen te investeren in meer tijdloze spullen en minder trenditems aan te schaffen. Dit gaat erg moeilijk voor mij worden vermits ik graag wekelijks nieuwe dingen toevoeg aan mijn garderobe.

Een prachtig stuk dat ik onlangs mocht verwelkomen in mijn juwelenkistje is deze Daniel Wellington horloge. Voor de mensen die dit merk nog niet kennen, geef ik een korte introductie. De tijdloze ontwerpen van Daniel Wellington zijn gebaseerd op de preppy stijl van een Engelse gentleman, hoe kan het ook anders!? Je kunt je horloge op talloze wijzen combineren vermits er diverse bandjes verkrijgbaar zijn. Shop mijn exemplaar hier of kies voor een ander prachtig model.

ENG: Today I want to talk to you about my intentions for 2016. I'm not going to enumerate a boring list but one thing I'm going to try this year, is investing in more timeless pieces and trying to buy less trend items. This is going to be a hard one because I like to add new clothes to my wardrobe each week.

A gorgeous piece I recently welcomed into my jewellery case is this Daniel Wellington watch. I'm going to give a short introduction for those of you who don't know the brand yet. The timeless designs from Daniel Wellington are based on the preppy style of an English gentleman or what did you think!? You can combine your watch numerous ways because a lot of different straps are available. Shop my watch here or choose another pretty model. 

Q: Do you my Daniel Wellington watch?



21 opmerkingen:

  1. De horloges van DW zijn inderdaad erg klassiek en stijlvol. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi babe!!!! DW is een super merk.. Heb je hem gekocht of gekregen??? ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Kevin! Ik heb hem gekregen van een PR bureau ;-)

      Verwijderen
  3. Moooi! Die is inderdaad tijdloos en past overal bij :D

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf! Ik vind dit een prachtig merk! Ben benieuwd doe je 'm gaat combineren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your resolutions for 2016, great post, keep going, happy 2016 New Year!
    xx, Nataliya
    Check out my latest article WHITE LACE FOR VEGAS if you have some time!

    www.ndudlagirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tijdloos horloge! Zal je veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great selection!
    Happy New Year!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig horloge. Daar ga je nog jaren plezier van hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijft een heel mooi horloge, en inderdaad een tijdloos klassiek item!

    BeantwoordenVerwijderen