zaterdag 23 januari 2016

OUTFIT: Sweater weather




NL: Brrrr, het is deze week zo koud geweest in België. Ik heb absoluut een bloedhekel aan de winter. De mogelijke outfit combinaties worden behoorlijk beperkt hierdoor en je moet steeds weer op zoek naar de juiste jas bij de juiste outfit. Daarom ging ik maar eens snuisteren in de kast van mijn moeder en kwam ik op deze leuke sweater uit.

ENG: Brrrrr, it was so cold over here in Belgium. I absolutely hate the winter. The possible outfit combinations are quite limited because of this and therefor I have to keep on looking for the right coat for the right outfit. Desperately I started looking in my mom's closet and ended up "stealing" this sweater from her.

Q: Do you like my outfit? 










I'M WEARING

sweater: Mexx // leggings: Zara // boots: Van Loock // coat: Zara // scarf: Betty Barclay // ring: H&M // watch: Michael Kors

20 opmerkingen:

  1. Super leuk dat jurkje met die sjaal! Mooie tas :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is echt super leuk! En de sjaal vind ik ook de max :) Hihi je ziet dat je het koud hebt ;) Maar man man man het was ook abnormaal koud, bah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Respect voor de modellen die kunnen verbergen dat ze koud hebben! Ik kan dat niet 😹

      Verwijderen
  3. Thats quite a cool jumper! I think its looks great! I can totally imagine it with a black midi skirt!

    www.FashionandFrappes.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, like it! Vind het model van het jurkje je echt super goed staan. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit, staat je heel goed. Ik hou ook niet van de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your outfit is super cute. I love your bag! I have a thing for purses, I need one like that.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke sweater, echt handig dat je het gewoon van je moeder kan lenen haha.. En je sjaal vind ik ook echt leuk
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke outfit!
    staat je ook goed hoor deze kleuren

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zie je er weer onwijs leuk uit! ik vind de combi van de tas met de schoenen erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gecombineerd die sweaterdress! Bovendien vind ik het ook een heel origineel model!

    BeantwoordenVerwijderen