vrijdag 15 januari 2016

OUTFIT: A touch of yellow





NL: Mijn eerste shoot in het hartje van Firenze. Deze stad heeft zoveel pittoreske gebouwen en uitzichten dat ik gewoon niet één plaats kon kiezen om te shooten. In de komende dagen ga ik jullie meer vertellen over de plaatsten die ik ben gaan bezichtigen maar jullie zien hier alvast voorbijkomen: Piazza Michelangelo, Duomo, Ponte Vecchio en de Boboli tuinen

Net voor mijn afreis naar Firenze, ging ik nog eens bij H&M snuisteren. Daar vond deze unieke rok, wat voelt het heerlijk om kleurrijke dingen te dragen in de winter. Tevens vond ik bij H&M de perfecte coltrui waar ik lang naar op zoek was. Geniet van de mooie uitzichten en laat me zeker weten wat jullie van deze outfit vinden!

ENG: My first shoot straight from the centre of Florence. This city has so many amazing buildings and views so I couldn't choose just one place to shoot. In the upcoming days I will tell you more about the sights I visited this time but you already get a small glimpse here: Piazza Michelangelo, Duomo, Ponte Vecchio and the Boboli Gardens.

Right before my departure to Florence, I paid a visit to my local H&M store. And oh joy, I found this unique skirt. It's so lovely to wear colourful pieces during winter time. Another item I can cross off my list is a turtleneck sweater. Enjoy the beautiful views and leave a comment with your opinion about my outfit. 









I'M WEARING

blouse: H&M // skirt: H&M // bag: Michael Kors // shoes: Adidas Originals by Zalando // sunglasses: Prada // necklace: H&M // watch: Daniel Wellington

25 opmerkingen:

  1. prachtige rok, lekker fleurig. :) Veel plezier nog daar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yellow and black looks great on you!! I particularly like the yellow what a stunning pop of colour

    Candice | Beauty Candy Loves

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker opvallend kleurtje geel, goed gecombineerd! Staat je leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een te gekke kleur van je rok.. Staat je echt super.. Je hebt zeker en vast daar de show mee gesteeld!! ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Kevin! Ik moet toegeven dat ik regelmatig ogen van andere mensen op mij voelde ;-)

      Verwijderen
  5. Im loving this outfit! That skirt is gorgeous!
    xoxo

    Novelstyle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit, de gele rok staat je echt beeldig!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That skirt is so eye catching and stunning. Love the matching necklace!

    Capturing Life Memoirs | bloglovin' | Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful pics! Love the yellow skirt, it brings a pop of color into the photo :)

    Blog: http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt/
    Instagram: @sarafqueiros

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh gosh, that yellow skirt is EVERYTHING! I'm not usually a fan of yellow but you look so beautiful in it! Wow!

    xx Bash | H E Y   B A S H | bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You look amazing :) Awesome pics xx

    http://the-newone.blogspot.ru/
    INSTAGRAM - hellodashi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Karen!
    Ik vind je look echt heel mooi! Die gele rok en bijpassende ketting zijn echt heel mooi. Bovendien heb je de outfit heel mooi afgewerkt door de rest redelijk simpel te houden. Alleen had ik persoonlijk voor iets 'verfijndere' sneakers gekozen. Maar echt mooi gedaan!

    Liefs Astrid (Timeless Elegance)

    BeantwoordenVerwijderen