zondag 19 april 2015

OUTFIT: Soft pink dress




In my previous outfit post I showed you the first item I bought at Nikkie: a midi skirt. Today it's time to show you my soft pink dress. I wore this dress Wednesday evening to go to an after work party. It had been amazing weather all day long so I felt like it was the perfect opportunity to wear this dress for the first time. Lately I really have a thing for Dutch brands, another one of my favourites is Supertrash. The clutch in this outfit is from the latter actually. Enjoy your weekend!

NL: In mijn vorige outfit post toonde ik jullie mijn eerste item van Nikkie: een midi rok. Vandaag is het tijd om mijn zacht roze jurkje te tonen. Ik droeg deze jurk afgelopen woensdagavond om naar een afterwork feestje te gaan. Het was de hele dag al zo goed weer en de perfecte gelegenheid om deze jurk voor de eerste keer te dragen was dus aangebroken. De laatste tijd ben ik dol op Nederlandse merken, een andere van mijn favorieten is Supertrash. De clutch in deze outfit is van laatst vermelde. Geniet van jullie weekend!

NL: How do you feel about this outfit?








I'm wearing

dress: Nikkie // shoes: Zalando // clutch: Supertrash // watch: Michael Kors // ring: H&M

19 opmerkingen:

  1. WOW darling... wat zie je er heerlijk uit.. je haar.. wow! en de jurk en de kleur staan je super goed.
    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kleur! Je ziet er echt mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben fan van die clutch, mooie print xoxo Sarah

    http://tastinglifestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....ur looking fabulous in tht dress... :)

    http://scribbleyourthoughts.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You look great! x
    www.claire-frances.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amazing blog post !!

    thanks for sharing :)


    would love to know your thoughts on my new post Jadiee'sLittleBlog

    MyBlogloving

    MyFacebook

    Have a nice day

    Jade

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kleed! Dat kleur staat je echt goed!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zacht kleurtje heeft dat jurkje zeg! Perfect voor de lente :D

    BeantwoordenVerwijderen