zaterdag 4 april 2015

BEAUTY: Versace Eros pour Femme perfume


I'm looking for a new perfume and I think I might have found my perfect match. You know how I'm all about heavy scents and Greek history, and how I'm not a very subtle person. This might just exactly describe Versace's most recent scent: Eros.

Eros is named after the Greek god, who conquers his loved one. But in this ad campaign the woman seduces the man with her fragrance. The flacon is absolutely stunning and a real must-have on my beauty table. It's gold with Medusa engraved and the flacon is wrapped in a golden luxurious box. Lara Stone is the face for this fragrance.




NL: Ik ben op zoek naar een nieuw parfum en ik denk dat ik mijn perfecte match gevonden heb. Jullie weten wellicht dat ik dol ben op zware geuren en Griekse geschiedenis, en dat ik ook niet meteen een subtiel persoon ben. Deze kenmerken omschrijven ook perfect de nieuwe geur van Versace: Eros genaamd.

Eros is genoemd naar de Griekse god, die zijn geliefde veroverd. Maar in deze reclamecampagne verleidt de vrouw de man met haar geur. De flacon is echt prachtig en een echte must-have op mijn make-up tafel. Het is goud met Medusa gegraveerd en de flacon zit vervolgens in een luxe kistje. Lara Stone is het gezicht voor deze geur. 


11 opmerkingen:

  1. Moeilijk he, het perfecte geurtje vinden?
    Ik houd het voorlopig bij Jour van Boss en Tommy Girl.
    Het flesje is echt heel chic.

    x
    The Losing Struggle | Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow this seems nice :)

    http://beautytempts.blogspot.in/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I want to try this one!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Belo perfume,que chic!
    bjs
    http://www.pinkbelezura.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing!! <3

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The bottle looks like it packs a bold scent.

    http://www.racheldinh.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een mooi flesje! ziet er super uit!

    Tot snel lieverd! LOVE

    www.limaswardrobe.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BEAUTY: Versace Eros pour Femme perfume. I'm looking for a new perfume and I think I might have found my perfect match. You know how I'm ... 1versaceeros.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen