donderdag 2 april 2015

Shoplog #29

A decent black nail polish was still missing in my beauty cabinet, but this gap has been filled by my latest shopping trip. The readers, who follow me on Instagram as well, surely know that I have a new, favourite brand. It's a Dutch brand called Nikkie. Recently I bought a skirt and now I ordered this pastel pink dress online. Do you like it?

NL: Een degelijke zwarte nagellak mankeerde nog in mijn beautykastje, maar dit gat is nu gevuld dankzij mijn laatste shoppingstrip. De lezers, die me ook op Instagram volgen, zullen zeker al gemerkt hebben dat ik een nieuw favoriet merk heb. Het is een Nederlands merk genaamd Nikkie, recentelijk kocht ik er een rok van en nu bestelde ik een pastel roze jurk online. Wat vind je van mijn nieuwe stuks?


1) Givenchy Black satin nail polish by Ici Paris XL
2) Eliza dress by Nikkie

22 opmerkingen:

  1. Supermooi, pastelkleuren zijn helemaal in! nice post x
    Mieke
    New post: http://nancy-mulhouse.blogspot.be/2015/04/its-black-white-affair.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het Nikkie jurkje gaaf en met zwarte nagels maak het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je jurkje hoe je hem gaat dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk met zwarte plateauhakken en voor de rest van witte accenten zoals nagellak ;-)

      Verwijderen
  4. Want it!

    Check out my new post on my blog about Waikiki/Hawaii
    http://carrieslifestyle.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love that dress!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. adorei o vestido , ótimo pra um passeio no park ^^

    www.nataliloure.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lovely dress :)
    http://beautytempts.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPER CUTE DRESS ! and the perfect colour !

    saralookbook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi jurkje! De kleur is prachtig. Nikkie heeft veel mooie items in haar collectie op dit moment!

    BeantwoordenVerwijderen