dinsdag 28 april 2015

OUTFIT: A day-off






Friday I enjoyed an extra day off and I pampered myself: first I went to the gym, afterwards I made my first smoothie, spent some hours in the sun, caught up with my beauty regime, my mom made BBQ and to top things off we went for an ice cream and shot some outfit pictures. Do you remember this coral dress I bought at Zara? The tight fit reminds me a bit of the dresses Kim or Khloe Kardashian would wear. These two women are so inspiring to me in accepting my body.
I think over the years I got to except that I will never be really thin and I found my balance. I went to the gym 4 times this week but on the other hand I refuse to miss out on good food or a drink.
Back to the outfit and the shoot. Lately I'm revisiting some of my favourite locations and today's location is one of them. I hope you enjoy the pictures!

NL: Afgelopen vrijdag genoot ik van een extra dagje vrij en verwende ik mezelf: eerst ging ik naar de fitness, daarna maakte ik mijn eerste smoothie, bracht enkele uurtjes door in de zon, werkte mijn beautyregime bij, mijn mama maakte BBQ klaar en als kers op de taart gingen we een ijsje eten en trokken we foto's van deze outfit. Herinneren jullie nog de koraal jurk dit ik kocht bij Zara? De strakke pasvorm laat me denken aan de jurken die Kim of Khloe Kardashian dragen. Deze twee vrouwen inspireren me om mijn lichaam te aanvaarden zoals het is.
Door de jaren heen heb ik aanvaard dat ik nooit echt mager zal zijn en nu heb ik een bepaalde balans gevonden. Ik ging deze week 4 keer naar de fitness maar aan de andere kant weiger ik om lekker eten of drankjes op te geven. 
Terug naar de outfit en deze shoot. De laatste tijd ga ik terug naar enkele van mijn favoriete locaties en deze locatie is één van hun. Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden!

Q: How do you feel about this outfit?











I'm wearing:

dress: Zara // shoes: Dorothy Perkins by Zalando // watch: D&G // bracelet: Michael Kors

39 opmerkingen:

  1. Oh dat kleedje staat je goed, zowel de pasvorm als de kleur! Pretty!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the dress
    would you like to follow each other? I'll Follow back after it

    . www.miharujulie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi! kleedje staat u super!
    xo
    www.thefrontrowblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the fit and color of the dress on you :)

    Have a great day, Karen!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love that orange dress!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the bold colour of the dress!

    May x • The MaydenBloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, simpel maar ge-wel-dig!! Wat een knaljurk..bam en zo classy! De simpele, maar sleek en sexy schoenen maken het voor mij af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow de kleur staat je goed en de pasvorm ook. Je hebt groot gelijk ik pak ook nog steeds dat lekkere eten hoor. Leuk gecombineerd je look, simpel maar top.

    XX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben het helemaal eens met dat aanvaarden van je lichaam! Ik heb ook niet de 'perfecte" maten... moesten die dan al bestaan! Heb er al zoveeeeeeel aan gedaan om die te krijgen, maar het zit nu eenmaal niet in mijn genen. + het leven is te mooi om er niet van te genieten en alle mooie en lekkere dingen te laten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik helemaal mee eens Anneleen, je leeft maar ene keer!

      Verwijderen
  10. wat een mooie jurk!
    staat je echt goed

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aw i really love the color of that dress on you! Great combo with the color of your hair! Stunning!
    xx
    cvetybaby.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I saw this dress online at Zara. I thought the color was gorgeous! I didn't purchase it because I wasn't sure how it would fit. Most of their clothing is really long which is great for me but now (thanks to you), I can see the true length is short. I'm grateful to you, thank you for being the first to showcase.

    www.stylegonerogue.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're welcome! The dress is amazing and I got a lot of compliments. you should definitely buy it!

      Verwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk jurkje!

    xxx Linsey from POSE-BLOG.com

    You can also check my BLOGLOVIN & FACEBOOK if you like! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great look! Love this colour

    http://www.adelaacanski.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow such a stunning dress. it will be perfect on summer dear :) love the pics! they're amazing.

    Love,
    Vina
    WWW.LOONAIRE.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gewaagd kleurtje zeg, maar wel echt onwijs mooi. De vorm en kleur staan je allebei, geslaagde outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Staat je goed! En ook een mooie kleur van het jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen