woensdag 1 april 2015

TREND: The printed dress

One trend that really has captured my eye and heart is the printed dress. You can't flip through a lookbook or webshop without encountering a least one. It's the perfect piece to make the transition from winter to spring. Before buying one, I wanted to discover different designs. Below you can see some of my favourites.

NL: Als er één trend is die me opgevallen is en mijn hart veroverd heeft, is het wel de bedrukte jurk. Je kunt niet door een lookbook bladeren of op een webshop surfen zonder er tenminste eentje tegen te komen. Het is het perfecte kledingstuk om de overgang te maken van winter naar lente. Alvorens een bedrukte jurk te kopen, wou ik eerst wat verschillende prints ontdekken. Hieronder zien jullie enkele van mijn favorieten.

Q: Which dress is your favourite?




15 opmerkingen:

  1. Het eerste jurkje is ZO leuk! Maar al de andere prints zijn ook top! xo Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Naomi, het eerste jurkje is ook één van mijn favorieten!

      Verwijderen
  2. Ze zijn allemaal zo leuk, lekker vrolijk :D Ik vind zelf de tweede het leukst :3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die met de Pink flamingo's! echt geweldig. Nice post x

    Mieke

    http://nancy-mulhouse.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice, zou jou echt super goed staan, ik vind die van Nikkie echt hysterisch haha
    xxx
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die met die flamingo's is echt geweldig, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Those colors and patterns! Instant happiness!

    http://tastinglifestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er helemaal klaar voor om meer print te dragen.. de lente moedigt dat aan! Maar schattige bloemenprint voor nu :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love these spring dresses. The crazy patterned ones are always my favorite.
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. you have a lovely blog! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen