zaterdag 11 april 2015

OUTFIT: Palmtrees





Hi Lovies... Finally time for a new outfit! I recently discovered a new brand-to-watch: Nikkie. Like a real fashionista I immediately purchased my two favourite items, one of them being this midi skirt. The black and white palm tree print is absolutely gorgeous and very fashionable at the moment. It's more of a classy outfit so I combined it with my D&G heels with a touch of lace and the 2.55 bag from Chanel. I will try and shoot more outfits this weekend. What are your plans this weekend?

NL: Hallo lievelingen... Eindelijk weer een nieuwe outfit! Ik ontdekte onlangs een nieuw merk om in de gaten te houden: Nikkie. Zoals het een echte fashionista betaamd, kocht ik meteen mijn twee favoriete stuks, één daarvan is deze midi rok. De wit en zwarte palmboom print is echt prachtig en erg in de mode momenteel. Dit is meer een klassieke outfit geworden en daarom combineerde ik het geheel met mijn D&G hakken met kant en de 2.55 tas van Chanel. Ik ga proberen om nog meer outfits te shooten dit weekend. Wij zijn jouw plannen?









I'm wearing

blouse: Primark // skirt: Nikkie // heels: D&G // bag: Chanel // bracelet: H&M // ring: H&M // watch: Michael Kors

57 opmerkingen:

  1. Haha, Ik spotte de winkel in Antwerpen al, maar dan vooral omdat ik zelf Nikki heet :D De etalage stond vol supermooie jurkjes en jou rokje is ook helemaal geweldig! xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Nikki! Je moet de winkel zeker eens binnen gaan, ze hebben echt zoveel mooie spullen!

      Verwijderen
  2. Such a lovely outfit! Absolutely adore the print!

    xo, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That skirt looks great on you! I love the look!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG your bag!!! <3

    http://itzytrendy.blogspot.mx/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your look, this skirt is amazing. *__*
    Have a nice Sunday, dear...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous
    Lots of love.

    www.NataliaBosch.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit staat je prachtig! Hele toffe rok. En wauw, je tas is geweldig. Echt een droom van mij om hem ook ooit aan te kunnen schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Cherel! Haha ja haast je maar, ze worden steeds duurder!

      Verwijderen
  8. Great black and white outfit! I so love your shoes. It's so pretty!

    Jessica | notjessfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke rok lieverd! en goed gecombineerd, zo valt het rokje nog meer op. ik hou dr van
    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah de 2.55 is echt m'n droomtas! Ik ben serieus in conflict met mezelf of ik een zou kopen of niet :p Heb je deze in België gekocht? Mooie midi-skirt trouwens. Inderdaad heel leuk met de palmboompjes en perfect on trend ^^

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Aurélie! Ik zou hem zeker kopen. Ik heb hem jaren terug in Brussel gekocht!

      Verwijderen
  11. Je ziet er zo klassevol uit! Staat je beeldig meid! Waaaw waaaw waaaaaw!

    New post on my blog <3

    www.limaswardrobe.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great skirt!
    xx
    Coco
    http://mllecoconath

    Latest post:
    http://www.mllecoconath.com/reviews/2015/4/13/the-bell-jar-by-sylvia-plath

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing style buddy. Check out the latest giveaway and thanks for sharing.

    Eye See Euphoria | http://www.eyeseeeuphoria.com/post/neo-nostalgia-giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You look great, I love the print on the skirt. Makes me want to be on a beach.

    http://www.racheldinh.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. thanks you so much for the lovely comment
    it means so much <3
    your blog is nice too
    btw. You’ll find the zombie make up tutorial on my blog now

    with Love amely rose from
    AMELY ROSE

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a lovely Dress!

    Check out my new post on my blog about my Outfit of today in Blue
    http://carrieslifestyle.wordpress.com
    Posts online about Tahiti, Egypt, Rome, Provence, South Africa...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love the skirt on you. Love the print of it as well :)

    Have a great day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lovely loook! pretty skirt!

    www.eager4fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ....................................................................................
    Cool!

    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM
    Join this new blogger network, I'm waiting for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amai schat! té prachtig voor woorden, .. ik zoek echt zoiets! Altijd blij dat ik naar jouw looks kan kijken, naar een echte vrouw <3 Hier draait bloggen om babe! x L.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow ! you look stunning really loved your outfit :)

    http://beautytempts.blogspot.in/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel leuke rok <3

    Have you seen my latest post yet ?
    www.v-fashionwise.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I totally love your style!

    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM
    Join this new blogger network, I'm waiting for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wooow Karen! Zo mooi dat je er uit ziet! Die rok staat u mega goed. En ik ben jaloers op uw Chanel!
    Ik ga die Nikkie winkel wel eens checken. Zien er leuke dingen uit :)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marlies! Je moet Nikkie zeker eens checken, ik denk echt dat ze ook veel kleren hebben die jouw stijl zijn!

      Verwijderen