zaterdag 18 april 2015

STYLE REPORT: queen Maxima

Ever since the historic day Maxima and Willem-Alexander became queen and king, she was also crowned as the most fashionable queen of Europe. Maxima knows how to dress for every occasion: formal state visit, a party,... Her style is quite straightforward for a queen and often very colourful. Maxima also wears leather, which is an unusual fabric for a queen. Her favourite designers are Jan Taminiau, Natan and Valentino.

NL: Sinds de historische dag waarop Maxima en Willem-Alexander koning en koningin werden, werd zij ook gekroond tot de meest stijlvolle koningin van Europa. Maxima weet zich super te kleden voor elke gelegenheid: een formeel staatsbezoek, een feestje... Haar stijl is erg vooruitstrevend voor een  koningin en erg kleurrijk. Maxima draagt bijvoorbeeld ook leer, dat is een ongewone stof voor iemand van adel. Haar favoriete ontwerpers zijn Jan Taminiau, Natan en Valentino. 

Q: Which is your favourite look from Maxima?








11 opmerkingen:

  1. Ik vind der stijl echt geweldig, moest ik haar budget hebben zou ik echt ook er volop voor gaan haha!

    XO Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whut! Loyalty on the blog ;), Maxima is goed bezig, heel kleurrijk. X leuk gedaan sweets x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Maxima zo leuk. De derde look is mijn favoriet. Het paste ook echt bij de gelegenheid: zo'n jestset bruiloft in Monaco. Ze lijkt er ook superslank in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vaak vind ik haar outfits super! Die outfit in royaal blauw tijdens toen Willem-Alexander koning werd.. was ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé Natasja, dat is echt de beste royalty outfit ooit!

      Verwijderen
  5. So fashionable!
    xx, Flora
    http://lapapillonnoire.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen