donderdag 30 april 2015

FASHION: Striped inspiration

Every spring striped clothing pieces reemerge on the streets. But how to wear them in order to not look boring?

NL: Elke lente verschijnen de gestreepte kledingstukken weer op de straat. Maar hoe kan je deze nu best dragen om niet saai over te komen?

Q: Which is your favourite way to wear striped items?


1. Tamara from  The Glam & Glitter

2. Sofie from Fashionata

3. Aimee from Song of style

4. Kristina from Kayture


1. Alexander Wang

2. Diesel Black Gold

3. Elizabeth & James

4. Gucci

42 opmerkingen:

  1. Ik vind gestreepte T-shirts het mooist gecombineer met jeans en een simpel sandaaltje. Leuke post
    x Mieke
    http://nancy-mulhouse.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ik vind streepjes echt geweldig. ik zeg aanschaffen.. Er ontbreekt alleen iets.. een foto van mij :p grapje schat
    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, streepjes! zo leuk!
    Liefs Iep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik heb mij zo'n kleedje als Kristina van Kayture gekocht! Kan niet wachten om het te dragen!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That first look is my favorite! How cute!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi! Ik probeer wel altijd verticale streepjes te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Celine! Ja je leest soms wel eens dat horizontale strepen verdikken, al ligt het fel aan de pasvorm van het kledingstuk vind ik.

      Verwijderen
  7. I love this! Im a sucker for stripes <3

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op streepjes. Mijn kast hangt er vol mee ;-). Leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben dol op streepjes. Mijn kast hangt er vol mee ;-). Leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful inspiration! LOVE stripes. I have a navy blue/greyish/white crop top that I LOVE !

    XO Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa streepjes zijn altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja dit vind ik zeker een leuke trend! ik ben het er wel mee eens dat je zo'n item goed moet combineren, en horizontale lijnen als je een maatje meer hebt zijn niet altijd een goed idee, maar over het algemeen vind ik dit een leuke trend :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Streepjes mogen van mij altijd :)., ik vind het vooral leuk om een kleurtje er aan toe te voegen :). Xx

    Http://www.esmeraldaattema.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stripes, they're absolutely the best. Contrary to belief...I don't think they add weight. Really cute post.

    www.stylegonerogue.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh die eerste outfit, zo mooi ♥.♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I think the striped are must have for the s/s15 ! I'm huge fan of marine look!
    xx
    cvetybaby.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow ! pretty outfits they're lovely ones :)

    http://beautytempts.blogspot.in/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stripes are so versatile and easy to wear!
    Really nice inspirations, thanks for sharin :)

    See you Karen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nice selection! I can't choose, stripes are so on trend
    www.travelera.es

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vertical stripes on a good pair of jeans or pants are absolutely wonders!

    May x • The MaydenBloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben echt dol op streepjes. Die gaan gewoon nooit uit de mode.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Adore striped print so much! Great inspo ;)

    WWW.LIAKW.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  23. i love black and white stripes with a pop of red!! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Everyone love stripes! I like Aimee..:)
    sunmoonstyle.blogspot.co.at

    BeantwoordenVerwijderen